Veelgestelde vragen over het bestellen van producten in de webshop
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij stellen alles in het werk om je fantastische producten zo snel mogelijk bij jou op je badkamer te krijgen omdat we begrijpen dat je deze zo snel mogelijk mooi en gezond haar wil krijgen. We streven ernaar om je producten dezelfde dag of de dag erna te verzenden. Bestel je op vrijdag ná 12.00 t/m maandag, dan versturen we je producten op dinsdag. Mocht er iets niet op voorraad zijn dan duurt je bestelling twee tot 3 werkdagen langer.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij bedragen boven de 75 euro zijn de verzendkosten gratis, daaronder betaal je 7.95 euro.
Kan ik achteraf betalen?
Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen, jouw bestelling word verwerkt zodra je betaling verwerkt is.
Kan ik een product retourneren?
Ja, je kan een product tot 14 dagen na ontvangst retourneren, dit geld niet voor custumized producten. Deze zijn op maat voor jou samengesteld en zijn niet meer aan derden te verkopen. De verzendkosten zijn dan voor jouw rekening.
Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling wordt bezorgd?
Ja, je kan je verzoek tijdens het bestelproces bij de opmerkingen plaatsen, dit kan op alle dagen behalve op maandag en dinsdag.
Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?
Als je gewenste product niet bij ons op voorraad is bestellen we je product zo snel mogelijk bij onze leverancier, houd dan rekening met een extra levertijd van 2 werkdagen en uiterlijk 3 werkdagen. Indien je de producten die wel op voorraad zijn alvast direct verzonden wil hebben kun je dit aangeven bij opmerkingen, houd dan echter wel rekening met eventuele extra verzendkosten.
Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct via iDeal verwerkt.
Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem.
Wie bezorgd mijn bestelling?
Wij werken samen met PostNL voor het bezorgen van je bestelling.
Zodra je pakket is overhandigd aan PostNL, ontvang je een e-mail met je trackingnummer. Ben je onverhoopt niet in de gelegenheid je pakket in ontvangst te nemen? Dan wordt meestal geprobeerd het pakket af te leveren bij je buren. Als dit het geval is wordt je geïnformeerd door PostNL. Lukt het niet om je pakket af te geven bij de buren, dan wordt de volgende dag nogmaals geprobeerd het pakket bij jou af te leveren. Daarna kun je je pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.
Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace. Wat nu?
Hier kunnen een twee dingen aan de hand zijn:
- Het kan voorkomen dat een traceernummer niet direct na ontvangst werkt. Probeer het na een uurtje nog eens. Als deze dan nog niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice.
- Het kan ook voorkomen dat je een verkeerde combinatie van postcode en adres hebt ingevuld tijdens het bestellen. Neem dan contact met ons op via info@zomooihairstyling.nl.
Ik heb geen e-mail ontvangen met traceernummer. Wat nu?
Het kan zijn dat deze e-mail in je spambox is beland. Is dat niet het geval? Neem dan contact met ons op via info@zomooihairstyling.nl. Om je zo snel mogelijk te helpen, willen we je vragen om je bestelnummer bij de hand te houden.
Kan ik een bestelling laten bezorgen op mijn werkplaats?
Ja, dat kan mits je niet betaalt met Creditcard. Hier dienen het factuuradres en afleveradres namelijk gelijk te zijn.
Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen. Wat nu?
Neem direct contact met ons op via info@zomooihairstyling.nl
Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?
Ons adres is: Steijgerweg 1a 5616 HS Eindhoven
Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Uiterlijk Binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending.
Vragen over onze Veelgestelde vragen? of staat jou vraag niet tussen onze Veelgestelde vragen ? Neem dan gerust contact met ons op !